Saturday, July 16, 2011

Terima Kasih Cinta~~

Assalamualaikum,selamat mlm to all the reader...
1st time post entry dalam keadaan yg amat sedih,kecewa,hampa,rasa tertipu...
Ape agak2nya perasaan kamu sume bile read this comment:
"aku x ksh sbnrnye mekna n ain....dato f ngorat dr awal aku x lyn pon...tp ade member tu sggup b'ssh pyh tu.....mslhnye skg jgnla smp sound2 aku !!!ingat aku batak sgt nk kat die!aku pon da ade rozi la....lain la ko ira blh tggalkan herman sesuke ati bile da jmp dato faizal!!materialistik btl!!"
which is the name that person who i love...
Allah je tahu betapa hancurnya hati aku bile terbaca this comment...mulut memang terkunci,hati rasa mula tawar..should i let him know ? perlu ke aku tanye dia ? nak dapatkan kebenaran yang sebenarnya... Aku tak nak plak di describe perempuan yang terlalu desperate nak cari boyfriend..
Setakat ni alhamdulillah , masih boleh mententeramkan hati sndiri ..even dah macam gunung berapi yg tak sabar nak meletuskan laharnya...
Mr R mmg yg sgt low profile , nampak so innocent , I really fall in love with him ... Aku tak tau pe la reason yg buat aku gila kan dia...aku pun cukup pelik , nak kate dia sorang yg romantik jauh sekali la...tp aku still boleh forgive n accept dia balik dlm idup aku...
Then setakat yg aku kenal dia , segala ape yg dia cakap aku terima bulat2 then ada jgk mase2 nye aku pi siasat sndiri .. nak tgk dgn mata kepala sendiri , ok lah...l kira past dah!
But , di sebabkan perempuan ni aku dah totally dah x trust dia .. aku rase sgt tertipu , sgt2!
Klu betul dia mmg ade fair dgn pompuan ni ... Aku redha , sesungguhnya Allah tu maha kaya...
Alhamdulillah aku dpt jgk dgn mate aku sndiri ..drpada di tipu hidup2...
Tapi dlm mase yg same , kwn2 aku bg advise ... Maybe that perempuan yg syok kat dia , tapi pokok takkan goyang klu xde angin ... dorang dah la 1 tempat keje , tiap2 ari jumpe ... Makin serabut kepala nie ... 
Dalam hati x keruan ni .. memang terselit rase syg n cinta tu ... aku memang nakkan dia ...
Ya Allah ... andainya , mmg Dia milik ku .. kau satukanlah hati kami dgn redhamu ...
Andainya dia bukan untukku kau jauh kan la hatiku dan hati dia ....
Aku harapkan belas dari mu ... kau tunjukkan lah jln yg lurus buat ku ....

p/s: To Mr Ross ... saya mmg dah jatuh cinta kat awk , but... mmg tak mampu untuk sy menzahirkannya ... Walaupun tempoh perkenalan yg sgt singkat , awak sgt buat sy bahagia ...
Bile hati dah mula syg , percaya ... mcm2 dugaan yg dtg menimpa ....
Sy akui ... sy tak sempurna n sehebat wanita2 yg di sekeliling awak .... Andai ada ruang di hati awak untuk saya ... terima lah saya seadanya , takde ape yg saya harapkan dr awk ....
Cume kejujuran n keikhlasan awk dalam hubungan ini ...
Anyway ....terima kasih atas cinta ni .... !

No comments:

Post a Comment