Wednesday, September 7, 2011

Melawan Kesepian

Gerak hati selalunye betul
Dia takkan tipu diri kita
Tapi kita selalu degil 
Saje buat-buat tak ambik tahu
Sedangkan bende tu betul . . .

Bile sumenye terbukti
Terasa kejam pada diri sendiri
Kenapa aku sedaya upaya menjaga hati orang
But at the same time , aku sangat terluke , amat terluke !


Thank for spent your time with me
I really appreciate that , really !

Kenape perlu ade dia ? ?
Kenape bukan aku je ? ?

Bile aku dah kumpulkan kekuatan tu . . .
Kenapa tetibe dia muncul ?
Lukakan lagi hati ni . . .
Aku tak kuat , tak mampu nak tempuhi ni sume lagi
Tak sabar nak bawak diri jauh-jauh
Jauh dari semua masalah !
Jauh dari semua orang !

Okay , enough !
Remember , just face the day with thousand a smile
I know , I can do it !
Go Nurul !

p/s : maaf beremosi sangat , just meluahkan pe yg terpendam di hati 
       semoga aku boleh melawan kesepian ni
       

No comments:

Post a Comment