Wednesday, November 23, 2011

Buat Aku Tersenyum

"Datanglah sayang
Dan biarkan ku berbaring
Dipelukan walau untuk sejenak
Usaplah dahiku dan kan ku katakan semua

Bila ku lelah tetap la disini
Jangan tinggalkan aku sendiri
Bila ku marah biarkan ku besandar
Jangan kau pergi untuk menghindar

Rasakan resahku
Dan buat aku tersenyum
Dengan canda tawamu
Walau untuk sekejap

Kerna hanya engkau lah
Yang sanggup redakan aku
Kerna engkau lah satu-satunya untukku
Dan pastikan kita selalu bersama
Kerna dirimu lah yang sanggup mengerti aku
Dalam susah ataupun senang

Dapatkah engkau selalu menjaga ku
Dan mampukah engkau mempertahan kan ku"



Selamat hari rabu semua!
Hari rajin update blog
Ditambah pulak class dah abis kan
Lepas makan ni mate pun dah kuyu
But!
Mesti + wajib tulis entry nie

Alhamdulillah
Setelah melalui detik-detik sukar
DIA beri saya peluang untuk senyum semula
Thank you Allah!
I hope he is a "gift from YOU"

Ilustrasi semata-mata

No comments:

Post a Comment